gryyyym helg!

säger bara att rubriken säger hur min helg har varit och den har varit bäst!
i fredags träffade jag emma och mirre då drog vi och åt pizza mums. sen drog jag och emma och träffade linn och amanda och vi bara snackade och så lite. sen drog vi och träffade victor, martin och filip så drog vi oss till amhult och köpte lite godis sen försvann dom så då stog vi och snackade med några andra sen runt 12 drog jag mig hem♥
lördag vaknade jag hjälpe till lite hemma och åkte och fixade massa saker med mamma sen träffade jag emma och anna så gjorde vi pizza och mys, senare drog vi ut och träffade linn och amanda så efter ett tag gick vi hem till mig och satt och snackade och hade sviiin mysigt. sen åkte emma och anna hem och då tog amanda bussen, sen lite senare kom linns mamma och hämtade henne svin bra kväll iaf!
idag har jag inte gjort jättemycket har inte mått sådär jättebra, förskyld och tror jag har lite feber.. så idag blev det bara chill dag hemma kollat film, badat och båkat med mina föräldara kul!
men nu ska jag dra mig och kolla film pusss
saknar denna dagen, vi fyra taggade tjejer inna gothia invigningen. anna fattas dock på denna bild♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0