Partille cup

gårdagen började med att jag och ebba vaknade och gjorde iordning oss,sen åkte hon in till heden och jag väntade på josefin,hanna och ester att dom skulle ta bussen och möta mig.

så vi åkte in till heden och kollade på ebbas match dom förlorade med matchen var sjuktbra!
sen gjorde jag ,ida ,ester och vanessa typ något man kunde göra där att man var i stora badbollar och så var man på vattnet hahah :) sen gjorde vi sån sumobrottning och då var jag och vanessa i ett lag och ester och josse i ett hahah måste säga att det var något sjukt kul:D

nu har jag sakt hejdå till ebba som åker till italien och frankrike i två veckor så när hon kommer hem åker jag så vi kommer inte att synas på 3 veckor så sjukt mycket!:(

aa igår fixade också ebba en biljett till mig så vi gick på partille discot, och det var sjukt lyckat!

men nu ska jag packa lite sen drar jag till brännö en natt och bara chillar :)

btw det är 30 grader ute idag ,helt sjukt! men vi hörs sen pusspuss



här är lite bilder när vi är i badbollarna men när vi gör sumobrottning har jag inga bilder på ännu men det kommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0