HATAR SVERIGE

hejhej jaooo ribriken säger allt jag hatar sverige! är bara dålig väder och skit!:(

menmen.. nu ska jag inte klaga. men igår sov jag hos hemma och sen igår var vi hela dagen på heden och kollade på partille cup ,riktigt lyckad dag!
sen på kvällen drog massa till rikard och kollade tyskland-spanien,sjukt arg blev jag när ******* vann!
sen sov ebba hos mig :)

Dagen

dagen började med att jag och ebba vaknade sen gjorde vi iordning oss och drog in till heden bara det att det började regna precis när vi kom in dit så sjuuuukt segt!
aa så vi köpte ett paraply och sen drog jag hem till rikard och träffade linn också.
aa och sen hade vi inget att göra så vi träffade jonathan och drog in till heden och åt på subway. sen drog jag och linn hem för vi dampade på en viss person som tror att han är något-.-

nu ligger jag och chillar i min säng och sen blir det hem väg till ebba och sova där. men vi hörs senare pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0