Min sommar!


skolavslutningen massa folk var och grillade ,skrattande tjej på bilden haha..


Jag och ebba är på väg till torslanda för att träffa lite folk


midsommart med ebba haha inte den bästa bilden men ev med de:)


jag och linn åkte till brännö och bara släppte alla problem


Under partille veckan!


Pool party hos nathalie en sjukt lyckad kväll!


sen blev det några dagar på brännö


Gothia invigningen med våra Möndals killar


Taggade tjejer för att gå på invigningen..


En skit ful bild på oss från en match när vi kollade på våra engelsmän


Sen åkte jag och kimberley till spanien!

En till bild från spanien med kimberley!


Denna sommaren har det hänt massa och är sjukt nöjd över mitt sommarlov. Hade kunat vara bättre väder men så är livet när man lever i sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0