chill på denna dag!

jag och ebba vaknade och drog och käkade lunch vid taksim den nya easy..:(
det är ny öppet så vi testade maten heheh sen tog vi på oss chill kläder och gick en promenad och så åkte vi till donken och tog en glass hehe. så satt vi där och åt våran glass så kommer det en lite tjej och sätter sig typ vid oss så kastar hon en plastsked med chokladsås på mig och jag ba men vafan och orkde inte bry mig så la tillbaks den bredvid henne lite diskret så tog hon upp den igen och kastade den på mig. så blev vi typ sura för att hon var jobbig så vi ba '' men vafan göt du?!'' så reser hon sig upp och börjar springa och så skriker hon ''mammmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! HAHAHAH AS KUL!

Hatar typ 9 åringar bara jobbiga!-.-
aa och sen när vi kom hem åka vi med min mamma och handla men då åkte vi förbi med mig till doktorn och nu går man på penseliiin, och man bara älskar det! sen runt 7 gjorde vi mat och sen dorg ut och nyss tog ebbis bussen hem.

Imorgon ska man upp vid typ 9 för att vänja sig vid att skolan börjar och att gå upp i tid..:(


en suddig bild på ebba hahaha pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0